duminică, februarie 15, 2009

House M.D.


Avand in vedere faptul ca am o multime de seriale preferate, m-am gandit sa va prezint si voua cateva dintre ele. Serialul despre care va povestesc azi se numeste House M.D. si probabil ca multi dintre voi stiti despre ce este vorba, daca nu stiti va spun eu: House, este un serial american ce a debutat pe canalul FOX la data de 16 noiembrie 2004. Personajul principal este Dr. Gregory House (interpretat de actorul britanic Hugh Laurie), un geniu medical cinic care conduce o echipa de diagnosticieni. Se poate spune despre House ca isi uraste pacientii pentru ca sunt bolnavi :)) aaa... si intotdeauna, pacientii mint. Unii au legaturi extraconjugale, unii se drogheaza sau sunt alcoolici sau multe alte secrete pe care vor sa le tina ascunse, dar House reuseste de fiecare data sa le afle. Desi serialul este o drama, prezentand pacienti cu boli grave, unele tratabile si altele nu, sunt o multime de momente amuzante, provocate de ironiile lui House. Daca nu ati avut ocazia sa urmariti acest serial pana acum, va recomand sa o faceti pentru ca nu stiti ce pierdeti!

Maine: Desperate Housewives :)

2 comentarii:

ALL spunea...

ce tare ca eu am mai multe episoade :D:D:D

Iulia spunea...

8-| :-@