sâmbătă, februarie 14, 2009

Competitii internationale majore la fotbal


De la baschet facem un mic tur si pe la fotbalul nostru care a ajuns sa ne manance tot timpul si care pe unii ii enerveaza ( cum ar fi mama ... dar deh asta imi e pasiunea mea si imi mananca tot timpul cum zice si Mircea Badea ).
Cum spuneam, in articolul meu nu o sa va scriu acum istoria acestui sport ca ma apuca dimineata pe aici si o sa am ochii cat cepele dar promit ca, cu prima ocazie( adica maine) va scriu si cum a aparut el si de cand dateaza ( pe cuvant de cercetas ) , acum insa va voi scrie competitiile principale din lumea fotbalului.

Competitii internationale majore :

  • la nivel global: Campionatul Mondial de Fotbal, Campionatul Mondial de Fotbal al Cluburilor
  • Europa: Campionatul European de Fotbal,Liga Campionilor,Cupa Campionilor Europeni,Cupa UEFA
  • America de Sud: Copa America,Copa Libertadores
  • Africa: Cupa Africii pe Natiuni, Liga Campionilor Africii pe Natiuni
  • Asia: Cupa Asiei, Liga Campionilor Asiei
  • America de Nord, Centrală şi Caraibe: CONCACAF Gold Cup, Cupa Campionilo CONCACAF
  • Oceania: Cupa Oceaniei pe Natiuni, Liga Campionilor Oceaniei

2 comentarii:

Iulia spunea...

:>:>:>
smugggg :D

Unknown spunea...

hai k deja imi cresc coarne :)) mai lejereanu plz