sâmbătă, februarie 21, 2009

Cand viata iti joaca o farsa..


Cel mai greu moment din viata e acela cand pierzi pe cineva drag tie... Simti ca totul se prabuseste in jurul tau, ca viata s-a terminat si pentru tine. In momentele alea ai nevoie ca cei apropiati, prieteni, rude..sa-ti fie alaturi si sa te ajute sa treci peste greutati. Atunci se cunosc prietenii adevarati, care nu te lasa cand ai cea mai mare nevoie de ei, care sunt langa tine cu sfaturi si indrumari. In nici-un caz sa nu te indepartezi de ei, pentru ca ei sunt singura ta alinare atunci cand viata iti e plina de cuvinte amare... Poate niste vorbe si imbratisari iti vor face bine atunci cand simti nevoia sa plangi pe umarul cuiva, sa te descarci... Stiu ca in aceste clipe grele vrei sa fi singur, dar singuratatea nu te va ajuta... consolarea venita de la prieteni iti va fi benefica si iti va aduce putina bucurie in sufletul tau umbrit de durere...

Acest post ii este dedicat unui bun prieten care a suferit o mare pierdere... > sa stii ca vom fi alaturi de tine... <

Un comentariu:

Steve Mills spunea...

Bună tuturor!!! Numele meu este Nico, cred că sunt cea mai fericită doamnă de pe pământ după ce am iubit-o pe mine, care mi-a lăsat timp de șapte ani din motive necunoscute. Nu am fost eu in ultimii 7 ani pentru ca il iubesc (Donald) atat de mult incat ma gandesc la el in fiecare zi a vietii mele si am facut tot posibilul sa-l retur, dar inca nu a putut pana nu am dat peste o marturie un corp a dat online cum și-a luat iubitul înapoi prin ajutorul doctorului Ogundele. Acest lucru ma făcut curios și am decis să îl contactez și pe dr. Ogundele pentru ajutor. Încă nu știu cum Dr. Ogundele la adus pe Donald după 7 ani de rupere în 24 de ore. Cred că dr. Ogundele este cel mai mare spiritualist pe pământ, pentru că mi-a adus bucuria și mi-a zâmbit pe față. Donald se întoarce din nou în brațele mele. Trebuie să spun că sunt norocos să intru în contact cu dr. Ogundele. Oamenii mei care au nevoie de ajutor pentru a se reîntâlni cu iubitul lor pierdut sau cu orice problemă de viață, aceasta este ocazia pentru ai avea pe iubitul tău înapoi prin ajutorul doctorului Ogundele. Puteți să-l contactați pe e-mailul său privat. ogundeletempleofsolution@gmail.com. Pentru apeluri directe și chat viber: +27638836445