miercuri, iunie 18, 2008

Nu am reuşit să supravieţuim in grupa morţii


Echipa naţională de fotbal a României s-a întors azi în ţară după meciul pierdut aseara cu 2-0 în faţa Olandei... sau mai bine spus în faţa unei echipe a Olandei care s-a străduit sa lase Italia acasă dar jucatorii noştrii nu au putut mai mult. Unii spun că 2 puncte obţinute în această grupa din care au mai facut parte campioana mondială si vicecampioana mondială sunt mai mult decât suficiente, însa totuşi eu ramân la părerea că puteam mai mult la acest campionat european. În meciul de aseară trebuia să ne arătam adevărata valoare şi sinceră sa  fiu mă asteptam la un meci spectaculos în care România să joace un fotbal frumos şi să lupte cu toate forţele pentru a obţine calificarea în sferturi.Dar spre dezamăgirea fanilor din întreaga ţară, echipa antrenată de Victor Piţurcă a demonstrat încă o dată zicala cum că "Românul se mulţumeşte cu puţin". Aşa şi e.. daca jucătorii ar fii vrut cu adevărat să câştige acest meci, ar fii facut-o şi acum toţi sărbătoream... :) aşa a fost să fie.. şi uite aşa s-a mai dus un turneu final pentru noi.. macar la asta ne-am calificat (încep să cred că aceasta calificare a fost un accident)... Nu ne rămâne decat să spunem "Hai Romania", în ciuda dezamăgirii pe care am trăit-o aseară (în speranţa că o să-i pese cuiva..dar şi de asta ma cam îndoiesc :).. ) 

3 comentarii:

d1sco spunea...

da,asa e a fost o grupa foarte grea dar am iesit cu capul sus,eu mai departe merg pe mana croatiei :)

Anonim spunea...

Bravo Iulia, un articol de o veritabila viitoare ziarista

ALL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.