luni, iunie 09, 2008

Boston se distanteaza in finala NBA


Pff...sincer nu stiam ce sa fac...sa ma uit la meci sau sa nu ma uit azi noapte. Am zis ca, hai sa ma uit, sa ma revansez fata de primul meci la care am adormit cu nerusinare la pauza. De obicei cam regret ca imi stric noptile si ma uit la NBA. Da` de data asa a fost exceptie. Daca as avea un top al meciurilor pe care le am vazut, cred ca meciul asta ar fi pe locul...hmm...cred ca pe 2...da, pe 2, dupa meciul 5 din finala din 2006. Imi pare rau ca n am apucat sa scriu ceva si despre meciul 1..asta e. Si ieri sincer am vrut sa ma culc dupa primele 3 sferturi...cine naiba stia ca Lakers revin asa tare? deja imi imaginam o victorie la 30-40 de puncte...da` de unde..pai daca dupa 30 de minute scorul e 83-61, si cu 7:44 din sf 4 de jucat e 86-62 pai cine se mai asteapta la reveniri? Fata lui Kobe parea sa anunte ceva dar nu credeam ca Lakers vor reveni in meci asa tare. Am inghitit in gol sincer, cand Radmanovic a facut 104-100 si Kobe 104-102. Totusi parca era prea de tot...e Finala NBA, ce naiba..totusi C`s au castigat 108-102 cu 4 libere transformate de "The Truth" si Posey, si e 2-0 la general. Sunt un fan al lor in finala asta...si nu numai. Chiar ma incanta prin jocul lor si prin tot ceea ce fac. Cred ca vor face 17 titluri anul asta..probabil ca da. Totusi finala nu e terminata, urmeaza meciurile 3,4 si 5(daca va fi nevoie) in L.A. , primul marti tot de la 4:00 PM. In mod normal nu stiu daca m as uita la meci...dar dupa ce am vazut aseara stiu ca nu o sa regret nimic daca ma uit.

Niciun comentariu: