duminică, iunie 08, 2008

Iar Rafa


Azi chiar credeam ca o sa l bata Roger...si iar a pierdut...mai rau ca niciodata. Asta e, n a fost ziua lui se pare. Poate data viitoare. Problema e, ca de 3 ani tot zic asta. Poate ca meciul avea alta soarta daca Rafa nu incepea asa bine...poate daca lua Federer primul set (cum face de obicei), poate era altfel acest meci....dar a fost 1-6. Asta e, am zis ca "las`, ia setu` 2 si revine"...neah..3-6 chiar daca a jucat mai bine (mult mai bine) decat in primul. La setul 3 nici nu m am uitat pentru ca ma si plictisisem si nu mai aveam nici chef. Cand am aprins TV (TV tuner ul adica) era 0-5 si 0-30. Nu stiu ce naiba s a intamplat. A fost 1-6, 3-6, 0-6 in final. Setul 3 a fost un "sweep" de 27 de minute. Sincer nu cred ca l am mai vazut pe Federer sa piarda un set in 27 de minute...mai ales la 0. Partea proasta la meciurile impotriva lui Nadal e ca, parca joci cu peretele. Si azi am vazut ca nu a prea atacat. Din fericire, elvetianul are circumstante atenuante, pentru ca jocul sau azi a fost unul cum nu vezi prea des...poate o data la 3-4 ani...sau poate Rafa l a facut sa joace asa. Cert e ca sezonul de zgura s a cam terminat si incepe cel de iarba...urmeaza revansa la Wimbledon, u`ll see. Alle Roger.

Un comentariu:

Iulia spunea...

al 4-lea titlu consecutiv pe care il ia Rafa la RG .. ;)) oricum meciul de azi, cred ca a fost cel mai prost pe care l-a facut vreodata Federer.... chiar credeam inainte sa inceapa ca o sa-l bata pe Rafa [ ce bine ca nu a fost asa #:-s]... Vamos Rafa :D mda.. acum urmeaza turnee pe iarba, se cam duc victoriile pt Nadal :))