luni, iunie 09, 2008

E bine si asa rau

Am luat un punct azi...e bine si asa :) adica nici nu puteam spera la mai mult dupa cum a aratat jocul...ne am baricadat in aparare, si ei la fel. Dupa mine a fost un meci urat...adica mai aveam putin si adormeam. Inceputul a fost ok, eram toti "fired up", da` ne am linistit dupa aia...ma rog, cel putin eu, de voi nu stiu. "Scopul scuza mijloacele" zicea cineva...pai azi cam asa a fost...am luat 1 punct, dar parca vroiam sa ne calificam. Pai 0-0 asta ne cam obliga sa batem Italia vineri. De la olandezi presimt ca o luam si terminam cu 1, 2 sau 4 puncte :D Poate trecem de grupe, cine stie...ramane de vazut. Azi am jucat foarte bine tactic si in aparare...mai putin in atac. Da` las ca ne revenim si batel Italia (sper) si facem 4 puncte. Azi de la 21:45 Italia - Olanda...2 solist zic eu...daca nu se trezeste Toni sa dea 2-3 goluri..vedem. HAI ROMANIA !!

Niciun comentariu: