vineri, mai 01, 2009

CSU Ploiesti - CSU Sibiu



Asa...am promis ca revin cu o analiza a meciului 1 din semifinalele campionatului national....am vazut meciul in reluare la tv...un meci slab, zic eu, facut de ambele echipe, dar un meci in care, parca, ai nostri si au dorit mai mult victoria, si au obtinut o in final cu 78-76...totusi in ciuda acestei infrangeri a campionilor, cred ca tot ei raman favoriti pentru calificare...urmatorul meci e la noi acasa duminica de la ora 17 ( se joaca cu casa inchisa...iar ) Ce sa mai zic despre meci, un meci urat, de la noi cei mai buni mi s au parut Scott ( double-double cu 23 pt si 10 recuperari ) si Brown, tot cu 23 de puncte, iar de la ploiesteni mi a placut de Cepulis ( 22 puncte ) si de Hargrove ( 18 parca, nu mai stiu ). Ce a fost frumos a fost faptul ca, pe toata durata partidei nu s au inregistrat diferente mai mari de 3-4 puncte de nicio parte, meciul fiind unul foarte echilibrat. Desi sincer ma asteptam la o infrangere pentru noi, am realizat surpriza si ne asteapta un meci 2 foarte important, si care va fi foarte echilibrat. Putem reusi o calificare istorica in finala, istorica prin prisma faptului ca am elimina campioana ultimelor 5 editii de campionat, CSU Ploiesti, echipa cu cel mai mare buget din tara noastra. Dar mai e un drum lung si greu, iar primul pas il vom face duminica, de la ora 17 in Palatul Sporturilor Transilvania din Sibiu. HAI CSU ! :) scuzati poza din sezonul trecut.

Un comentariu:

iulya spunea...

mai conteaza cum o jucat? important i ca o castigat CSU Sibiu!!! na asesoft :-j idiotii dracu :-j :-h