sâmbătă, septembrie 12, 2009

Nervi si injuraturi


Am pus in seara asta pe un anumit canal tv ca sa ma uit de la ora 21 la meciul din Primera, Espanol - Real Madrid. Dupa cum vedem si aici asa si trebuia sa fie ( adica sa ma uit eu la meci ). Da de unde ! am pus la 21 si era un meci din Bundesliga. Am zis ca stau si astept, ca era pe final, si am zis ca e mai important pentru ei. Din nou DA DE UNDE ! dupa ce s a terminat meciul respectiv, pe dragul nostru post tv a aparut imaginea pe care o vedeti in cadrul acestui post. Am zis "ok, poate e pe celalalt canal" ; si pentru a 3 a oara DA DE UNDE ! acolo era alta emisiune dedicata fotbalului din rOMANIA, pe care cu totii il iubim atat de mult. Acum stau si ma intreb...ce rost o avea sa minti in program ca dai un meci sau un anumit program si cand colo iti intampini telespectatorii cu ecranul alb? Ma rog, chiar aveam o parere buna despre ei.

PS :
Espanyol0 - 3Real Madrid

Niciun comentariu: