luni, septembrie 21, 2009

Mărturie incredibilă! Fotbalist Steaua: "Nu mai suportăm, ne tremură picioarele din cauza lui Gigi!"

Momente incredibile în fotbalul românesc! Un fotbalist al Stelei a povestit la Fanatik Show ceea ce s-a petrecut la echipă la meciul din Europa League cu Şerif Tiraspol. Fotbalistul, protejat de anonimat, a declarat în direct la emisiunea de pe Digi Sport că ceea ce se petrece la Steaua este insuportabil. Acesta a precizat că jucătorii nu mai joacă nimic de frică, le tremură picioarele. Jucătorul stelist a spus că acesta i-a făcut praf pe Ninu şi Tătăruşanu. Citiţi mărturia incredibilă a fotbalistului de la Steaua!

"Totul a început înainte de meci, la şedinţa tehnică. Prima dată s-a luat de mine că cică am fost praf la meciul cu Gaz Metan şi m-a ameninţat că mă trimite la echipa a doua.

S-a luat de Tătăruşanu şi a lăsat capul în jos, era penibil pentru că Tătăruşanu e mai înalt decât domnul Becali. Cel mai tare a fost afectat Tătăruşanu, care a ieşit şi a trântit uşa şi geamul, iar pe partea cealaltă era Ghionea. N-aţi văzut că Ghionea avea un bandaj la cap? Tătăruşanu s-a lovit la cap. Mister nu era în vestiar la şedinţa tehnică. Ne este frică să mai jucăm.

Becali l-a făcut praf pe Ionescu

Bergodi era cu spatele, uşa s-a izbit. Mister s-a întors şi l-a întrebat ce caută aici. Domnul Becali s-a enervat tare, nu l-am mai văzut în viaţa mea aşa nervos. A început să-i zică lui Bergodi: "ce, eu dau bani la echipa asta şi am voie să vorbesc. Poate vreau să-i mobilizez". atunci Bergodi a zis ironic: "Bine domnule Becali, dacă vrei să vorbim pe bani...". L-a făcut praf pe Ionescu, mie nici nu-mi venea să mă uit la el, îmi era frică. După aia s-a luat de Bergodi şi i-a zis: "Ce te uiţi aşa la mine, ce crezi că eşti cel mai tare antrenor, ce sunt fiţele astea". Bergodi s-a ridicat nervos de credeam că o să-l bată pe Gigi, dar i-a pus doar mâna pe umăr şi l-a împins uşor afară. Mister era roşu de supărare, dar i-a zis calm lui Becali că nu e momentul să existe discuţia asta, poate mai încolo, nu e cel mai potrivit moment...

Toţi fotbaliştii vor să plece

Gigi s-a smucit nervos si a plecat, iar Mister a închis usa prin interior sa nu mai intre nimeni. Nu a mai fost vorba de nicio sedinta tehnica

Mi-a zis un coleg că nici nu le mai vine să joace. Cica mai bine luam 6-7 goluri si să se termine cu circul ăsta. Ne este frică să intrăm pe teren, daca dăm o pasă greşită ne tremură picioarele pentru că ne desfiinţează după meciuri, ne face praf. Toţi fotbaliştii vor să plece. Nu e corect ce s-a întâmplat cu Bergodi. Când am ajuns la Steaua, nu mi-am imaginat că se poate întâmpla asa ceva.

Doar lui Ghionea, Petre Marin si Goian nu le este frică de Becali, ei au experienţă. Doar nouă ne tremură picioarele. Într-adevăr, sunt bani, sunt condiţii, dar atmosfera a devenit insuportabilă şi nu poţi să faci performanţă în condiţiile astea"


http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/marturie-incredibila-fotbalist-steaua-nu-mai-suportam-ne-tremura-picioarele-din-cauza-lui-gigi-4916528

2 comentarii:

Iulia spunea...

oieru masii :) muie gigi :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

imn anti-becali spunea...

Un imn anti-becali ...

http://www.youtube.com/watch?v=fZoKoxKrub8