miercuri, august 26, 2009

Calvin a ajuns la Sibiu !



Ultima achiziţie a echipei de baschet CSU Atlassib Sibiu, Roland Calvin, se declară încântat de Sibiu şi de România, dar recunoaşte că se antrenează dublu aici, decât se pregătea în America.

Calvin spune că a văzut clipuri cu galeria sibiană şi a rămas surprins. „Am auzit că fanii sunt minunaţi, am văzut câteva videoclipuri şi am rămas surprins cât de devotaţi sunt, de abia aştept să atrag şi eu mulţii fani şi să mă aplaude şi pe mine”, a mărturisit pivotul. Roland Calvin a semnat pe un sezon cu gruparea sibiană.
Pivotul american mai spune că antrenorul CSU, Darnell Clavon este un antrenor dur, se aşteaptă la foarte multe de la jucători pentru că vrea să aibă o echipă competitivă. „Am avut şi alte oferte însă am acceptat-o pe acesta pentru că este frumos aici, am auzit că echipa a terminat sezonul trecut pe 4, este o echipă bună. Planul meu este să fiu în primii cinci, eu sunt un jucător profesionist şi trebuie să-mi fac treaba cât mai bine. Antrenamentele aici sunt mai grele decât în America, acolo făceam o dată pe zi, trei ore, aici sunt de două ori pe zi şi este greu”, a spus Calvin.

www.turnulsfatului.ro

Niciun comentariu: