miercuri, ianuarie 28, 2009

Antrenor demis dupa ce echipa sa a castigat cu scorul de 100-0

Deşi în mod normal antrenorii sunt demişi atunci când echipa pe care o conduc nu mai dă randament, în SUA s-a întâmplat exact invers. Antrenorul unei echipe de baschet a fost concediat pentru că sportivii săi au câştigat cu scorul de 100-0.

Micah Grimes, cel care conducea echipa de fete a liceului Covenant din Dallas ce a învins în faţa unui liceu rival cu uluitorul scor de 100-0, a fost demis pentru că a refuzat să-şi ceară scuze.

Antrenorul echipei liceului Covenant, Micah Grimes, a respins însă vehement ideea conform căreia echipa sa ar trebui să se simtă prost pentru că a învins astfel.

"Am jucat jocul aşa cum trebuia jucat. Valorile şi credinţele mele nu-mi permit să-mi las deliberat oponenţii să înscrie şi nici să-mi cer scuze pentru o victorie categorică. Fetele mele au jucat cu onoare şi integritate", a precizat antrenorul.
Dallas Academy, care are doar 20 de fete, dintre care opt formează echipa de baschet, n-a mai câştigat un joc de patru sezoane, în competiţia locală dintre licee.


Articol preluat de pe www.libertatea.ro

Niciun comentariu: