sâmbătă, noiembrie 28, 2009

Cum am batut la Cluj


Terrence Roberson...3 puncte, Terrence Roberson...3 puncte, Terrence Roberson...3 puncte, Terrence Roberson...3 puncte, Terrence Roberson...3 puncte, Brandon Johnson...3 puncte, etc etc etc :D

Cam asa am batut la Cluj !

Chiar daca eu personal m-am dus la meci cu ideea ca " o luam " tare de tot in bot, ui ma ca n-o fo` asa. Pentru prima data in nu stiu cate meciuri nu ne-au mai luat tare de la inceput ( adica sa conduca la peste 10 pt in primele 10-13 minute ), ba chiar mai mult, noi am condus de la inceput, pana cand ei au revenit si au schimbat tabela la 28-27. Si atunci s-a intors la noi un batran, care saracul astepta de la inceput sa ne injure si profitand de "momentum-ul" echipei sale ne-a urat de bine : "Sa va fut in gura". Atunci am inteles frustrarea unora, si poate si ciuda care salasluieste in ei. Ce ma, va e ciuda ca am cantat mai frumos si ne-am auzit mai tare ca voi? pai la ce galerie au saracii, nici nu ma mir. In fine, conteaza ca am castigat, chiar daca in sfertul 3 eram convins ca o sa o luam pe cocoasa, mai ales ca am fost condusi la aproape 10 puncte. Nu stiu cum au reusit baietii sa-i tina pe clujeni "scoreless" aproape jumate din sfertul 4. Noroc cu "Emerson" si apararea lui exemplara la Lawrence...o fi Emerson ala de la AC Milan...tre` sa-l stiti. Ce bine era daca nu pierdeam cu Rovinari acasa...hai ca, cu ELBA sa mai zici ca e o infrangere pe care o acceptam...desi cu echipa care o avem acum, daca mergem si jucam iar sigur castigam si la Timisoara. Asta e, ce sa i faci. Conteaza mai mult ca Sibiul a castigat la Cluj !!!!

PS : Si data trecuta cand am castigat am dat tot 86 de puncte ( fara prelungiri ), si a fost 86-80 atunci :D

Foto : www.matiu.ro

Niciun comentariu: